Ви не маєте прав для перегляду обговорень у цьому форумі
Теми тижня
Норми здійснення реалізації заходів, що дозволяють покращувати умови і якість життя людини, контроль і інспектування виробничої діяльності, що сприятиме заохоченню підприємців до розробки і впровадження екологічно безпечних технологій
- Мета вивчення освітнього компоненту - поглиблення засвоєних теоретичних і практичних знань щодо різнобічних аспектів природоохоронної нормативної української та європейської баз, як інструментів реалізації природоохоронних заходів; впровадження та реалізації екологічно спрямованих проектів; захисту конституційних прав на екологічно безпечне для життя і здоров’я людини довкілля; на відшкодування заподіяної порушенням цих прав, шкоди; інших екологічних прав; формування практичних вмінь та навичок застосування відповідного норм законодавства у реальні фаховій ( практичній) діяльності.
- Набуті компетентності
- Інтегральні: КІ 1. Здатність розв’язувати складні комплексні проблеми у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування при здійсненні дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань, оволодіння методологією наукової та науково-педагогічної діяльності, проведення самостійного наукового дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення
- Загальні:
- ЗК02. Здатність розробляти проекти та управляти ними.
- ЗК03. Вміння виявляти, аналізувати та розв’язувати значущі проблеми за допомогою наукового методу пізнання.
- Спеціальні
- СК01. Здатність виконувати оригінальні дослідження, досягати наукових (фахові, предметні) компетентності) результатів, які створюють нові знання у сфері екології, охорони довкілля та оптимізації природокористування та дотичних до неї міждисциплінарних напрямах і можуть бути опубліковані у провідних наукових виданнях з екології, охорони довкілля та природокористування та суміжних галузей.
- СK02. Здатність усно і письмово презентувати та обговорювати результати наукових досліджень та/або інноваційних розробок українською та англійською мовами, глибоке розуміння англомовних наукових текстів за напрямом досліджень.
- СК03. Здатність застосовувати сучасні інформаційні технології, бази даних та інші електронні ресурси, спеціалізоване програмне забезпечення у науковій та навчальній діяльності.
- СK04. Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у вищій освіті.
- СК06. Здатність до використання сучасних методів і інструментів системного аналізу якості довкілля, необхідних для проведення наукових досліджень, спрямованих розв’язання значущих проблем у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.
- Передумови для вивчення освітнього компоненту : _ОК 1.4 Фундаментальна та прикладна математична підготовка
- Очікувані результати навчання освітнього компоненту :
- РН01. Глибоко розуміти загальні принципи та методи природничих наук, а також методологію наукових досліджень, застосувати їх у власних дослідженнях у сфері екології, охорони довкілля та оптимізації природокористування та у викладацькій практиці.
- РН02. Вільно презентувати та обговорювати з фахівцями і нефахівцями результати досліджень, наукові та прикладні проблеми з екології, охорони довкілля та оптимізації природокористування державною та іноземною мовами з дотриманням норм академічної етики, кваліфіковано відображати результати досліджень у наукових публікаціях у провідних міжнародних наукових виданнях.
- РН03. Формулювати і перевіряти гіпотези; використовувати для обґрунтування висновків належні докази, зокрема, результати теоретичного аналізу, експериментальних досліджень (опитувань, спостережень, аналізів) і математичного та/або комп’ютерного моделювання, наявні літературні дані.
- РН04. Планувати і виконувати експериментальні та/або теоретичні дослідження з екології, охорони довкілля та оптимізації природокористування та дотичних міждисциплінарних напрямів з використанням сучасних інструментів, критично аналізувати результати власних досліджень і результати інших дослідників у контексті усього комплексу сучасних знань щодо досліджуваної проблеми.
- РН05. Розробляти та реалізовувати наукові та/або інноваційні інженерні проекти, які дають можливість переосмислити наявне та створити нове цілісне знання та/або професійну практику і розв’язувати значущі наукові та технологічні проблеми охорони довкілля і оптимального природокористування з врахуванням соціальних, економічних, екологічних та правових аспектів.
- РН06. Розв’язувати значущі наукові та технологічні проблеми охорони довкілля і оптимального природокористування із застосовуванням у наукових дослідженнях теоретико-методологічних аспектів системного аналізу якості навколишнього середовища, моделювання та прогнозування змін складових екосистем.