Схема розділу
-
Мета - ознайомитись з історичним розвитком кваліметрії. Навчитись будувати блок-схему конкретного процесу та встановлювати контрольні точки цього процесу.
-
Мета - розглянути уподобання груп споживачі та їх розподіл. Навчитися будувати гістограми на підставі отриманих даних.
-
-
Мета - ознайомитись з показниками якості продукції. Навчитись будувати багаторівневу структуру показників якості для кокретного об'єкта дослідження.
-
Мета - ознайомитись з одиничними та комплексними показниками якості. Навчитись проводити оцінку рівня якості продукції диференціальним методом.
-
Мета - ознайомитись з простими та складними властивостями. Навчитись проводити оцінку рівня якості продукції комплексним методом.
-
Мета - навчитись застосувати на практиці аналітичний метод з урахуванням номінальних і гранично припустимих значень для розрахунку коефіцієнта вагомості показників якості продукції
-
Мета - навчитись застосувати спосіб ранжирування й спосіб попарного
зіставлення для оцінки вагових коефіцієнтів показників якості -
Мета - ознайомитись з історією розвитку управління якістю. Навчитись будувати контрольну карту отриманих статистичних
даних -
Мета - ознайомитись з поняттям "петля якості". Дослідити залежність продуктивності праці й браку від стажу роботи за допомогою діаграми розсіювання
-
Мета - навчитися оцінювати рівень якості різнорідної продукції
-
Мета - навитись будувати діаграму спорідненості для упорядкування вимог
-
Мета - навчитись використовувати оцінки комплексного показника за трьохрівневою шкалою
-
-
Мета - навчитись застосувати діаграму Ісікави для упорядкування факторів, що викликають невідповідність розкиду в розмірах виробу
-
Мета - навчитись проводити оцінку якісного складу експеертної комісії