Теми тижня
Загальне
Шановні слухачі курсу!
На початку заняття прохання зафіксувати свою присутність на вкдадинці " Відвідування"!
24 січень - 30 січень
Заняття 1. Основні парадигми комунікативного менеджменту і КСВ
Мета: встановлення сутності та змісту основ комунікативного менежменту і КСВ
План роботи студента:
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом.
2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми.
4. Відповісти на питання з самоперевірки засвоєного матеріалу (до 20 балів).
5. Виконати практичне завдання (до 40 балів).
6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 10 балів).
7. Взяти участь у тематичному чаті (до 10 балів).
8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь" (до 20 балів).31 січень - 6 лютий
Заняття 2. Моделі комунікативного процесу
Мета: встановлення сутності та змісту моделей комунікативного процесу
План роботи студента:
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом.
2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми.
4. Відповісти на питання з самоперевірки засвоєного матеріалу (до 20 балів).
5. Виконати практичне завдання (до 40 балів).
6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 10 балів).
7. Взяти участь у тематичному чаті (до 10 балів).
8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь" (до 20 балів).7 лютий - 13 лютий
Заняття 3. Інформація як основний елемент комунікації у сучасному бізнес-середовищі
Мета: встановлення сутності та змісту інформації як основного елементу комунікації у сучасному бізнес-середовищі
План роботи студента:
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом.
2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми.
4. Відповісти на питання з самоперевірки засвоєного матеріалу (до 20 балів).
5. Виконати практичне завдання (до 40 балів).
6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 10 балів).
7. Взяти участь у тематичному чаті (до 10 балів).
8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь" (до 20 балів).14 лютий - 20 лютий
Заняття 4. Вербальна і невербальна комунікація
Мета: встановлення сутності та змісту вербальної та невербальної комунікації
План роботи студента:
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом.
2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми.
4. Відповісти на питання з самоперевірки засвоєного матеріалу (до 20 балів).
5. Виконати практичне завдання (до 40 балів).
6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 10 балів).
7. Взяти участь у тематичному чаті (до 10 балів).
8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь" (до 20 балів).21 лютий - 27 лютий
Заняття 5. Формування ефективного процесу комунікації в організації
Мета: встановлення сутності та змісту процесу комунікації в організації
План роботи студента:
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом.
2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми.
4. Відповісти на питання з самоперевірки засвоєного матеріалу (до 20 балів).
5. Виконати практичне завдання (до 40 балів).
6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 10 балів).
7. Взяти участь у тематичному чаті (до 10 балів).
8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь" (до 20 балів).28 лютий - 6 березень
Заняття 6. Корпоративний імідж як складна комунікативна структура
Мета: встановлення сутності та змісту корпоративного іміджу як складної комінкативної структури
План роботи студента:
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом.
2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми.
4. Відповісти на питання з самоперевірки засвоєного матеріалу (до 20 балів).
5. Виконати практичне завдання (до 40 балів).
6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 10 балів).
7. Взяти участь у тематичному чаті (до 10 балів).
8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь" (до 20 балів).7 березень - 13 березень
Заняття 7. Ефективні відносини бізнесу із зовнішніми організаціями на засадах соціальної відповідальності
Мета: встановлення сутності та змісту ефективних відносин бізнесу із зовнішніми організаціями на засадах КСВ
План роботи студента:
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом.
2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми.
4. Відповісти на питання з самоперевірки засвоєного матеріалу (до 20 балів).
5. Виконати практичне завдання (до 40 балів).
6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 10 балів).
7. Взяти участь у тематичному чаті (до 10 балів).
8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь" (до 20 балів).14 березень - 20 березень
Заняття 8. Екологічна компонента соціальної відповідальності
Мета: встановлення сутності та змісту екологічної компоненти КСВ
План роботи студента:
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом.
2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми.
4. Відповісти на питання з самоперевірки засвоєного матеріалу (до 20 балів).
5. Виконати практичне завдання (до 40 балів).
6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 10 балів).
7. Взяти участь у тематичному чаті (до 10 балів).
8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь" (до 20 балів).21 березень - 27 березень
Іспит