Схема розділу

  •  
     

    НОВИНИ ТА ОГОЛОШЕННЯ

     

     

    ШАНОВНІ СТУДЕНТИ!

     

    Лекціїї та практичні заняття проходитимуть у дистанційному курсі за розкладом.

    Бажаю успіхів!!!

     

    Слідкуйте за інформацією в курсі.

     

    Для успішного виконання завдання всім студентам необхідно  встановити на домашні комп'ютери та ноутбуки графічний пакет AutoCAD 2026

    (всі необхідні матеріали подані нижче в розділі "Комп'ютерна графіка")
     
     
     
     
  • Заняття 1. Знайомство з курсом

    Мета: Реєстрація на сайті компанії Autodesk. Освоїти завантаження та налаштування програми Autodesk Inventor 2023 з офіціального сайту компанії та виконати необхідні для роботи налаштування


  • Заняття 1. Способи відображень графічних обїєктів. Комплексний кресленик точки.

    Мета: Визначити основні позначення та терміни дисципліни, оволодіти апаратом центрального та ортогонального проекціювання для виконання графічних завдань

  • Заняття 2. Завдання геометричних фігур на кресленику. Пряма.

    Мета: Визначити класифікацію прямих ліній, їх взаємне положення. Оволодіти навичками побудови натуральної величини відрізка

  • Заняття 3. Завдання геометричних фігур на кресленику. Площина.

    Мета: Вирішення задач в ортогональних проекціях на розташування площин у просторі, а також на взаємне розташування точок, прямих і площин (належність, перетин, перепендикулярність і паралельність)

  • Заняття 4. Метричні задачі. Перпендикулярність геометричних елементів.

    Мета: Застосувати правила прямокутного трикутника та проекціювання прямого кута для розв'язання метричних задач

  • Заняття 5. Методи перетворення ортогональних проекцій.

    Мета: застосувати способи перетворення ортогональних проекцій щодо роз'язання метричних задач, та їх порівняння

  • Заняття 6. Поверхні.

    Мета: Визначати та класифікувати поверхні. Вирішувати задачі на належність точок та ліній на поверхнях, та визначення їх видимості

  • Цей тиждень
    Заняття 8. Перетин поверхонь, розгортка поверхонь.

    Мета: Знаходити точки перетину прямої з поверхнею та лінію перетину площини з поверхнею. Будувати лінії перетину поверхонь методами допоміжних січних площин та сфер і розгортки поверхонь

  • Шановні студенти!

    В цьому розділі викладені матеріали, що стосуються завдань з комп'ютерної графіки.

    Слідкуйте, будь ласка, за інформацією.