You do not have the permission to view discussions in this forum
Weekly outline
General
Экспертов не готовят, экспертами становятся План 1. вхідна анкета (адреса курсу та доступ, загальна інформація) 2. тест на знання ДН 3. Ведення блогу 4. аналіз курсу учасників групи (2-3 слухача)
Належно визначені цілі навчання. Склад цілей навчання. Виконання діяльності з досягнення цілей. Умови досягнення цілей. Критерії досягнення цілей. Класифікація цілей навчання. Переглянута таксономія Блума.
Діяльнісний підхід до навчання. Теорії навчання. Біхевіористський стиль, ситуації застосування. Когнітивний стиль, ситуації застосування. Конструктивізм. Формальне та неформальне навчання. 70:20:10. Андрагогіка. Вимоги до дистанційного курсу
Уміння ставити питання. Питання та відповідь як навчальний метод. Практичні поради щодо використання методу питань та відповідей. Провокування питань. Питання з рольовими замінами. Презентація до заняття
Мета: провести загальний аналіз інформації: відповідність меті та завданням, надмірність, зручність використання. Проаналізувати складність тексту, його оформлення, зв'язок з графічним матеріалом, якість графіки. Створити семантичний конспект за Атановим. UDL.
Інформація у дистанційному курсі. Информационные материалы дистанционного курса: требования, структурирование. Визуализация учебного материала. Універсальний дизайн для навчання. УДН та перевернутий клас
Заняття 6. Діяльність студента, оцінювання, рейтинг, мотивація.
Мета:
Проаналізувати завдання, дискусії та іншу діяльність на різноманітність, корисність та ін. Проаналізувати тести, систему оцінки, наявність рейтингу та ін.
Мета:
скласти перелік критеріїв якості дистанційного курсу. Розробити систему оцінювання дистанційного курсу. Оцінити основні складові дистанційного курсу, як враховані вимоги технічного завдання.