Weekly outline

  • Педагогіка та психологія вищої школи

                                                                  

       


     ВД Педагогіка та психологія вищої школи
    (практичні заняття)
    Курс для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти
    доц. Прохоренко Тетяна Григорівна


                    

                                  
     

  • Заняття 1

    Тема: ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ВИЩІЙ ШКОЛІ (Частина 1)

    Мета: визначати сутність та структуру педагогічної діяльності; формулювати функції, принципи та закономірності педагогічної діяльності; складати порівняльний аналіз основних видів педагогічної діяльності; описувати психологічний портрет викладача та характеризувати його  структурні компоненти; здійснювати порівняльний аналіз понять: педагогічна система, педагогічна діяльність, педагогічний процес, педагогічна взаємодія; описувати особливості педагогічної творчості; аналізувати структуру педагогічного процесу.


  • Заняття 2

    Тема: ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ВИЩІЙ ШКОЛІ (Частина 2)

    Мета: виділяти основні закономірності цілісного педагогічного процесу; визначати рівні вищої освіти та наукові ступені; характеризувати  теоретичну та практичну готовність викладача до педагогічної діяльності; описувати поняття педагогічної компетентності викладача та визначати важливі особистісні педагогічні якості; здійснювати порівняльний аналіз понять "професійна компетентність" і "педагогічна майстерність" викладача; характеризувати зміст основних понять педагогічної майстерністі викладача; описувати структуру педагогічна етики; розкривати зміст і сутність основних категорій педагогічної етики. 


  • Заняття 3.

    Тема: ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО (Частина 1)

    Мета: розкривати сутність поняття технології навчання; аналізувати наукові засади використання технологій навчання у вищій школі; характеризувати основні етапи розвитку педагогічної технології в світовому освітньому просторі; визначати основні цілі, функції та зміст сучасних технологій навчання у професійній школі; виділяти ознаки традиційних педагогічних технологій; проводити класифікацію інноваційних педагогічних технологій; описувати особливості та структуру інноваційних педагогічних технологій. 

  • Заняття 4.

    Тема: ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО (Частина 2)

    Мета: перераховувати  основні  передумови  виникнення особистісно-орієнтованої технології навчання; здійснювати порівняльний  аналіз  традиційної  та особистісно-орієнтованої  технології навчання; пояснювати значення  ігрових технологій навчання; описувати основні функції гри як педагогічного феномена; описувати етапи та особливості педагогічної гри; формулювати мету технології розвиваючої освіти; виділяти основні психологічні  принципи  технології  розвиваючого навчання; називати властивості технології розвиваючого навчання; визначати характерні особливості проблемного навчання; перераховувати основні функції технології проблемного навчання.


  • Заняття 5.

    Тема:  ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО (Частина 3)

    Мета: характеризувати основні  теоретичні  положення  модульних  технологій навчання; аналізувати основні  вимоги,  що  висуваються  до  процесу  проектування модульних технологій навчання;  описувати поняття та концептуальні характеристики технології дистанційної освіти; формулювати алгоритм вибору технології навчання.

  • Заняття 6.

    Тема:  ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗВО (Частина 1)

    Мета: характеризувати основні поняття мовного впливу; складати порівняльний аналіз  вербального  та невербального аспектів  мовного  впливу; перераховувати основні фактори мовного впливу; називати основні способи мовного впливу на особистість; визначати поняття ефективності спілкування та описувати різновиди комунікативних цілей; здійснювати порівняльний аналіз вербальних та невербальних сигналів; характеризувати основні чинники мовного впливу; перераховувати правила безконфліктного спілкування.


  • Заняття 7.

    Тема:ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗВО (Частина 2)

    Мета: називати та наводити приклади основних видів публічних виступів; перераховувати функції  публічних  виступів; описувати загальні вимоги до публічного виступу;  визначати основні способи підготовки до публічного виступу; визначати структуру публічного виступу; описувати вимоги до усного тексту публічного виступу;  наводити приклади прийомів правильної побудови публічного виступу; арґументувати значення  зовнішнього вигляду, манери поведінки оратора в аудиторії.

  • Заняття 8.

    Тема: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗВО (Частина 3)

    Мета: описувати прийоми підтримування уваги аудиторії в процесі виступу; описувати прийоми завершення публічного виступу; визначати поняття та основні прийоми ефективної аргументації; перераховувати правила використання наочних засобів під час виступу; формулювати методи ефективної взаємодії з аудиторією; визначати основні види інформаційних виступів; характеризуватми способи взаємодії з різними психологічними типами людей.

  • 29 лютий - 6 березень

    • 7 березень - 13 березень