Теми тижня

  • ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАННЯ

    Курс для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти
    Мета вивчення дисципліни – знайомство з процесом виникнення, становлення та розвитку сучасної педагогічної теорії та практики професійно-технічного навчання.
    Завдання вивчення дисципліни. У результаті вивчення навчальної дисципліни магістри повинні оволодіти основними поняттями та термінологічним апаратом методики професійного навчання; уміти розкривати сутність технологізації та проєктування навчального процесу в закладах професійної освіти; сприяти професійно-теоретичній підготовці в освітніх закладах через висвітлення методик проєктування, планування, організації та проведення занять теоретичного навчання, оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти, розробку навчально-методичної документації з професійно-теоретичної підготовки.


    Більшість вчителів витрачають час на питання, покликані встановити, чого учень не знає, а справжнє мистецтво постановки питання полягає в тому, щоб з’ясувати, що учень знає або здатний пізнати.
     Альберт Ейнштейн


  • ТЕМА 1

    ЛЕКЦІЯ 1. Вступ до професійно-технічної освіти. Основні поняття та терміни: професійно-технічна освіта, професійна підготовка, кваліфікація.


    Метою лекції  "Вступ до професійно-технічної освіти" є надати студентам базові знання про систему професійно-технічної освіти, її основні принципи та завдання. Лекція допоможе сформувати розуміння ключових термінів, таких як "професійно-технічна освіта", "професійна підготовка" та "кваліфікація", та їхньої ролі в сучасній освітній і виробничій системах. 
    Лекція спрямована на те, щоб забезпечити студентів необхідною термінологічною та концептуальною базою для подальшого вивчення предмету.


    тема 1.

    «Освіта – це ключ, який відкриває двері до успіху». 
     Малкольм Ікс

  • ТЕМА 2

    ЛЕКЦІЯ 2.  Теоретичні основи професійно-технічного навчання. Психолого-педагогічні засади професійно-технічного навчання. 


    Метою лекції "Теоретичні основи професійно-технічного навчання" є ознайомлення студентів із фундаментальними теоріями та підходами до організації навчального процесу в системі професійно-технічної освіти. 
    Лекція покликана розкрити основні принципи, методи та моделі навчання, які застосовуються для підготовки кваліфікованих фахівців. Лекція допоможе студентам зрозуміти, як теоретичні основи професійної освіти впливають на практику навчання та підготовки робітників і спеціалістів.

     

    ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ

    “Мислить той, кому ставлять розумні запитання.”
    Народна творчість


  • ТЕМА 3

    ЛЕКЦІЯ 3. Методика професійно-технічного навчання. Методи навчання: традиційні та інноваційні (лекції, семінари, практичні заняття, майстер-класи, симуляційне навчання).


    Метою лекції "Методика професійно-технічного навчання" є ознайомлення студентів із основними методами навчання, які застосовуються в системі професійно-технічної освіти, а також з їх класифікацією на традиційні та інноваційні. Лекція спрямована на розвиток розуміння того, як правильно застосовувати різні методи навчання для підготовки висококваліфікованих фахівців.
    Лекція сприятиме формуванню у студентів практичних знань про застосування різних методів навчання в професійно-технічній освіті та розвитку педагогічних навичок.

    Дистанційне навчання 2019-2020 н.р. — Гімназія НПУ ім. М.П. Драгоманова

    "Вчити себе самого – благородна справа, але ще більш благородна – вчити інших; до речі, останнє куди легше". 

    Марк Твен 

  • ТЕМА 4

    ЛЕКЦІЯ 4. Педагогічні умови ефективної організації навчального процесу. Педагогічний аналіз та планування навчального процесу.

    Метою лекції "Педагогічні умови ефективної організації навчального процесу" є формування у студентів знань і розуміння про те, які педагогічні умови сприяють ефективному плануванню та організації навчального процесу в системі професійно-технічної освіти. Лекція має на меті навчити студентів аналізувати освітній процес, визначати основні педагогічні фактори, що впливають на його результативність, і ефективно планувати навчальні заняття.
    Лекція спрямована на те, щоб надати студентам практичні інструменти для підвищення ефективності педагогічної діяльності та організації навчального процесу на основі об'єктивного аналізу та чіткого планування.

    Євросоюз планує за допомогою нової таксономії розширити інвестиції у сталий  розвиток

    Добре тому, хто навчився вчитися!

     Менандр

  • ТЕМА 5

    ЛЕКЦІЯ 5. Психологічні аспекти професійно-технічного навчання. Особливості розвитку особистості в процесі професійного навчання

    Метою лекції "Психологічні аспекти професійно-технічного навчання" є ознайомлення студентів із психологічними особливостями, які впливають на процес навчання в професійно-технічній освіті, а також з розвитком особистості студентів у цьому процесі. Лекція спрямована на розуміння того, як психологічні фактори, такі як мотивація, інтереси, емоції та міжособистісні взаємини, впливають на успішність навчання та професійний розвиток.
    Лекція допоможе студентам зрозуміти психологічні механізми навчання і розвитку особистості в контексті професійно-технічної освіти, а також надасть практичні інструменти для застосування цих знань у педагогічній діяльності.
     

     

    «Те, що в тебе виходить найкраще, і є твоє покликання».

    Арнольд Бейссер

  • ТЕМА 6

    ЛЕКЦІЯ 6. Інклюзивна освіта у професійно-технічних навчальних закладах. Основи інклюзивної освіти: поняття, принципи, законодавча база.

    Метою лекції "Інклюзивна освіта у професійно-технічних навчальних закладах" є ознайомлення студентів із концепцією інклюзивної освіти, її основними принципами та законодавчими основами в контексті професійно-технічної освіти. Лекція має на меті сформувати у студентів розуміння важливості інтеграції людей з особливими освітніми потребами у навчальний процес та забезпечення рівних можливостей для всіх учасників освітнього процесу
    Лекція покликана допомогти студентам зрозуміти важливість інклюзивної освіти та навчити їх створювати освітнє середовище, що сприятиме розвитку професійних навичок усіх студентів, незалежно від їхніх особливостей.

         ТН

    "Сучасний урок – це твір мистецтва, 

    де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня".

    М.Ебнер-Ешенбах

  • ТЕМА 7

    ЛЕКЦІЯ 7. Практика професійно-технічного навчання. Організація виробничої практики: форми, методи, завдання

    Метою лекції "Практика професійно-технічного навчання" є ознайомлення студентів із принципами організації та проведення виробничої практики в системі професійно-технічної освіти, а також формами, методами та завданнями цього етапу підготовки. Лекція спрямована на розуміння значення виробничої практики для формування професійних компетенцій студентів та їхньої готовності до роботи в реальних умовах.
    Лекція допоможе студентам зрозуміти важливість виробничої практики для їхнього професійного розвитку та надасть інструменти для організації й оцінювання її ефективності в навчальних закладах.


    «Майстерність приходить тільки з практикою і не може з’явитися лише в ході вивчення інструкцій.» 

    Наполеон Хілл


  • ТЕМА 8

    ЛЕКЦІЯ 8. Інновації та сучасні тенденції у професійно-технічній освіті. Інноваційні технології в професійно-технічному навчанні: дистанційне та онлайн-навчання, STEM-освіта.


    Метою лекції "Інновації та сучасні тенденції у професійно-технічній освіті" є ознайомлення студентів із сучасними інноваційними підходами та тенденціями в організації професійно-технічної освіти, зокрема впровадженням новітніх технологій навчання, таких як дистанційне та онлайн-навчання, а також STEM-освіта. Лекція покликана показати, як ці нововведення сприяють покращенню якості підготовки кваліфікованих фахівців та підвищенню їх конкурентоспроможності на ринку праці.
    Лекція сприятиме формуванню у студентів розуміння того, як інновації трансформують професійно-технічну освіту, роблять її більш адаптованою до сучасних вимог і потреб, а також забезпечують студентам нові можливості для розвитку.

    ДН


    Навчитися вчитися  ваша найцінніша навичка в онлайн світі.
    Марк Кубан