Схема розділу

  • Науково-педагогiчна практика Науково-педагогiчна практика - для студентів спеціальності 015.38 "Професійна освіта. Транспорт" та 015.32 "Професійна освіта. Електроніка, метрологія та радіотелекомунікації". Кваліфікаційного рівня - "Магістр".

    Посилання на платформу для проведення занять:
    Для переходу в конференцію ZOOM натисніть на посилання або скопіювати і вставити посилання в браузері:
    https://us02web.zoom.us/j/9695152348?pwd=ZzE1amlIeXcyakx0a1JabnFORUtadz09

    Ідентифікатор конференції: 969 515 2348, Код доступа: 1410.

    Установча конференція:

  • Ознайомлення із закладом освіти, його історією, призначенням, приналежністю до відомства, режимом та особливостями роботи, комплектуванням дитячих груп та забезпечення їх кадрами. Знайомство з адміністрацією, відділами, штатом працівників; вивчення документації закладу (законодавчо-нормативне забезпечення, план роботи), аналіз отриманої інформації. Участь у настановній конференції, співбесіда з викладачем-методистом, зустріч і співбесіда з дирекцією бази практики; ознайомлення та вивчення навчально-виховної роботи закладу освіти, збір матеріалу, інформації для підготовки та складання плану індивідуальної роботи на весь період проходження практики.

    Нормативно-законодавчий аспект

  • Ознайомлення з системою педагога-керівника від бази практики, з колективом здобувачів освіти, матеріальною і навчально-методичною базою закладу освіти. Відвідування та аналіз навчальних занять з дисципліни педагога-керівника від бази практики; складання програмно-тематичного планування з навчальної дисципліни; допоміжна участь у проведенні навчальних занять з дисципліни в ролі асистента вчителя; участь в роботі вихователя групи продовженого дня дітей з особливими потребами. Здійснення дослідження діагностики психосоціальної сфери особистості. Розробити план і процедуру психолого-педагогічного дослідження, здійснити вибір декількох здобувачів освіти для дослідження їх психосоціальної сфери, провести дослідження відповідно розробленому плану, проаналізувати та інтерпретувати результати діагностики психосоціальної сфери особистості.

    Психологічний аспект

  • Розробка дидактичного проекту навчального заняття та його реалізація в реальному навчально му процесі закладу освіти, відбір тем та змісту освіти для навчальних занять з дисципліни, розробка системи контролю навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими потребами з теми дисципліни, планування позакласних заходів з дисципліни і їх проведення; відвідування навчальних занять з участю інших студентів-практикантів, ведення записів занять, участь у їх обговоренні та заповнення відповідних сторінок-розділів щоденника практиканта; участь у проведенні навчальних занять і запланованих заходів із здобувачами освіти, батьками.

    Навчальна робота

  • Розробка наочних та методичних посібників, роздаткового матеріалу, засобів навчання, прикладів і вправ для проведення навчального заняття. Планування і розробка необхідних засобів контролю навчальних досягнень здобувачів освіти з (та без) особливими потребами відповідно до запланованої системи контролю з дисципліни і теми. Участь у колективних, групових та індивідуальних формах навчальнометодичної роботи закладу професійної (професійно-техничної) освіти.

    Методична робота

  • Планування, розробка, організація і проведення виховних заходів згідно з планом виховної роботи закладу освіти в ролі педагога-організатора позакласної виховної роботи.

    Виховна робота

  • Підсумки науково-педагогiчної практики підводяться не пізніше 5 днів після її закінчення під час підсумкової конференції, на якій студенти діляться враженнями про свою діяльність під час проходження практики, обмінюються думками про позитивні й негативні моменти, з якими вони зіштовхнулися під час ії проходження.

    Конференція має науково-практичний характер, включає доповіді та повідомлення студентів (тривалістю до 5 хвилин). Доповіді практикантами готуються на основі вивчення специфіки організації діяльності певного закладу професійної (професійно-технічної) освіти.

    Презентація в обов’язковому порядку повинні містити такі розділи:

    1. Назва навчального закладу професійної (професійно-техничної) та місце його знаходження.

    2. Основний напрямок діяльності закладу професійної (професійно-техничної) освіти.

    3. Особливості діяльності закладу професійної (професійно-техничної) освіти.

    4. Структура управління закладом професійної (професійно-техничної) освіти.

    5. Характеристика педагогічного колективу закладу професійної (професійно-техничної) освіти.

    6. Характеристика соціальної та виховної роботи.

    7. Характеристика навчальної та методичної роботи.

    Загальні висновки про проходження науково-педагогiчної практики:

    - які були очікування від науково-педагогiчної практики, наскільки повно були досягнути цілі практики;

    - який власний досвід, отримано під час відвідування навчальних занять, та проведення виховних заходів;

    - висновки про успішність своєї педагогічної діяльності;

    - побажання щодо удосконалення організації та здійснення науково-педагогiчної практики.

    Підведення підсумків науково-педагогiчної практики