Ви не маєте прав для перегляду обговорень у цьому форумі
Теми тижня
ПЕДАГОГIКА ТА ПСИХОЛОГIЯ ПРОФЕСIЙНОЇ (ПРОФЕСIЙНО-ТЕХНIЧНОЇ) ОСВIТИ
Курс для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти
Метою є ознайомлення з найбільш важливими питаннями загальних основ психолого-педагогічної діяльності у навчальному процесі професійних (професійно-технічних) закладів освіти, теорії виховання; гуманізації, демократизації та національної і полікультурної спрямованості педагогічного процесу; методології подолання комунікативних бар’єрів; управління конфліктними ситуаціями, що можуть виникати у процесі педагогічної діяльності; психолого-педагогічними уміннями та навичками комунікації.
ТИЖДЕНЬ 1
ТЕМА 1. ОСНОВНІ МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ В РОЗВИНЕНИХ КРАЇНАХ СВІТУ
План:
1. Європейські принципи й орієнтири розвитку професійної (професійно-технічної) освіти і навчання.
2. Моделі організації професійної (професійно-технічної) освіти та навчання у Франції.
3. Дуалізм середньої і професійної освіти.
ТИЖДЕНЬ 2
ТЕМА 1. ОСНОВНІ МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ В РОЗВИНЕНИХ КРАЇНАХ СВІТУ (Частина 2)
ТИЖДЕНЬ 3
ТЕМА 2. РИНКОВО ОРІЄНТОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ У СВІТІ
План:
1. Особливості ринково регульованої професійної підготовки у Великій Британії, США та Японії.
2. Варіативні моделі організації професійної підготовки у Великій Британії.
3. Дуальна модель професійної освіти і навчання.ТИЖДЕНЬ 4
ТЕМА 2. РИНКОВО ОРІЄНТОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ У СВІТІ (Частина 2)
ТИЖДЕНЬ 5
ТЕМА 3. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ В РАМКАХ НІМЕЦЬКОЇ ДУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ
План:
1. Шляхи отримання професії в Німеччині.
2. Особливості управління професійною (професійно-технічною) освітою і навчанням у Німеччині.
3. Особливості структурного розвитку національних систем професійної освіти та навчання.ТИЖДЕНЬ 6
ТЕМА 3. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ В РАМКАХ НІМЕЦЬКОЇ ДУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ (Частина 2)
ТИЖДЕНЬ 7
ТЕМА 4. РОЗВИТОК, ФУНКЦІЇ ТА ЗАВДАННЯ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ УКРАЇНИ
План:
1. Історичний поступ професійної освіти в Україні.
2. Виникнення та еволюція поняття інженер-педагог.
3. Основні функції діяльності інженера-педагогаТИЖДЕНЬ 8
ТЕМА 4. РОЗВИТОК, ФУНКЦІЇ ТА ЗАВДАННЯ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ УКРАЇНИ (Частина 2)
ТИЖДЕНЬ 9
ТЕМА 5. ФОРМИ ТА МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНИХ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ) ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
План:
1. Функції контролю знань учнів системи професійних (професійнотехнічних) закладів освіти.
2. Дидактичні принципи контролю знань.
3. Види контролю знань.
4. Форми контролю знань.ТИЖДЕНЬ 10
ТЕМА 5. ФОРМИ ТА МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНИХ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ) ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ (Частина 2)
ТИЖДЕНЬ 11
ТЕМА 6. ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ПРОФЕСІЙНОГО (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО) ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
План:
1. Професійна спрямованість як інтегральна якість майбутнього інженера-педагога
2. Професійні компетентності інженера-педагога
3. Здібності до інженерно-педагогічної діяльності
4. Педагогічна техніка та майстерність інженера-педагогаТИЖДЕНЬ 12
ТЕМА 6. ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ПРОФЕСІЙНОГО (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО) ЗАКЛАДУ ОСВІТИ (Частина 2)
ТИЖДЕНЬ 13
ТЕМА 7. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
План:
1. Змішане навчання.
2. Самостійна робота в закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
3. Методика організації самостійної роботи.
ТИЖДЕНЬ 14
ТЕМА 7. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ (Частина 2)
ТИЖДЕНЬ 15
ТЕМА 8. НОРМАТИВНІ ТА ПРАВОВІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ
План:
1. Складові професійної (професійно-технічної) освіти
2. Норми часу та форми контролю
3. Навчальний час учня ПТЗО
4. Зміст професійної (професійно-технічної) освіти
ТИЖДЕНЬ 16